Gıda sektörlerinde ikisi organik 5, hazırgiyim sektöründe 4, ayakkabı ve saraciye sektöründe 2 ve doğaltaş sektöründe 2 olmak üzere 13 fuarda Türk ihraç ürünlerinin pazarlamasını yapacaklarını dile getiren Ege İhracatçı Birlikleri Koordinatör Başkanı Jak Eskinazi, şunları söyledi: “En büyük ihraç pazarımız Avrupa Birliği’nde 3 tanesi Almanya’da, ikişer tanesi Fransa ve İtalya’da olmak üzere 7 fuarda yerimizi alacağız. Ayrıca, Ticaret Bakanlığımızın Uzak Ülkeler Stratejisi kapsamında hedef pazarlarımız olan Amerika Birleşik Devletleri’nde 2, Çin’de 2, Güney Kore ve Japonya’da 1’er fuara milli katılım organizasyonu yapacağız. 2024 yılında yapacağımız pazarlama çalışmalarıyla 20 milyar dolar ihracat hedefine ulaşmayı amaçlıyoruz.”
Related Posts
AMB Başkan Yardımcısı’ndan ihtiyatlı gevşeme çağrısı
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Avrupa Merkez Bankası (AMB) Başkan Yardımcısı Luis de Guindos AMB'nin faiz indirimleri konusunda aceleci davranmaması…
Altın ithalatı ekimde üst üste üçüncü ayda da arttı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Ekim ayında Borsa İstanbul üzerinden altın ithalatı, bir önceki aya göre artış göstererek 9 bin…
Ekonomi ve siyaset gündemi – 20 Kasım 2024
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Ekonomi ve siyaset gündeminde öne çıkanlar...